با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
اداره امور عمومی
همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی

محسن رضایی؛ علی رضا علی احمدی؛ میرزا حسن حسینی؛ محمدتقی امینی

دوره 8، شماره 2 (پیاپی 30) ، فروردین 1399، ، صفحه 39-54

https://doi.org/10.30473/ipom.2019.47243.3688

چکیده
  هدف از این پژوهش تعیین عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی سازمان­‌های بازرگانی جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت‌­های آن‌ها در فضای مجازی از طریق ارائه یک مدل علمی است که هم‌راستای استراتژی­های کلان (سطح بنگاه) سازمان باشد. این پژوهش به ‌دنبال پاسخ به این سؤال است که چگونه م‌‌ی‌­توان برنامه‌­های بازاریابی الکترونیکی مورد ...  بیشتر